دانلود ایکس مود گیم Xmodgames 2.2.2 برنامه هک و تقلب-کلش اف کلنز برتر

 

ایکس مود

 

 

ایکس مود گیم Xmodgames 2.2.2

آپدیت جدید19 آذر 1394

 

ایکس مود (Xmodgames) برنامه ای برای تقلب و هک در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است. این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans و Boom Beach پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید که میتوانید مقدایر سکه خود را وارد کنید تا برنامه برای شما مقدار مورد نظر را جستجو کند.



ادامه مطلب

[ سه شنبه 6 بهمن 1394 ] [ 16:51 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 577 ] [ نظرات () ]
ربات کلش اف کلنز کلش بوت-نسخه کرک شده (ClashBot 7.9)-کلش اف کلنز برتر
ربات کلش اف کلنز ( 2.ClashBot 7.9)
نسخه کرک شده
مخصوص کامپیوتر
 

آپدیت 4 دی 1394

 

 

ClashBot   از شبیه ساز اندروید بلو استکس برای اجرای بازی کلش اف کلنز در کامپیوتر شما استفاده می کند ویژگی های این برنامه به شما امکان می دهد که چه نیروهایی به طور خودکار آموزش ببینند، دونیت کردن نیروهای مد نظر شما ، درخواست نیرو - حمله به دهکده ها و غارت منابع دشمن - آنلاین نگه داشتن شما برای اینکه دشمنان به شما حمله نکنند و بسیاری امکانات دیگر از مشخصات این نرم افزار ربات است. شما میتوانید برای ارتقاء ساختمان اصلی تاوان هال و همچنین ارتقا پادشاه باربارین ها و ملکه کماندار از آن استفاده کنید.شما می توانید تعیین کنید که به صورت خودکار به کاربرانی که کلن خودشان را رها کرده اند یا آفلاین هستند حمله کنید. شما می توانید حتی نحوه چینش و ریختن سربازها را نیز تعیین کنید. به صورت کلی این برنامه امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب

[ سه شنبه 6 بهمن 1394 ] [ 16:43 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 795 ] [ نظرات () ]
دانلود ربات کلش اف کلنز-MyBot v5.2

Mybot

اپدیت  22دی 94

نسخه های مود شده با ویندوز 10 نیز سازگار است

یکی از بهترین ربات های موجود برای بازی کلش

پس از معرفی ربات های مختلف و استقبال کاربران تصمیم گرفتیم تا رباتی خوب دیگر را برای این بازی در سایت منتشر کنیم. یکی از این ربات های پرطرفدار ربات جدید Mybot یا همان Clash Gamebot‌ سابق است.

MyBotربات جدید برای بازی کلش اف کلنز (جنگ قبلیه ها) می باشد که می تواند امکانات بسیار عالی و منحصر به فردی در اختیار شما قرار دهد.

برای  دانلود بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...



ادامه مطلب

[ سه شنبه 6 بهمن 1394 ] [ 16:41 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 1137 ] [ نظرات () ]
انتشار بازی جدید سوپرسل به نام Clash royale

ساعاتی پیش تیم سوپر سل سازنده بازی های فوق محبوب کلش آف کلنز ، هی دی و بوم بیچ چهارمین بازی کمپانی خود را رونمایی کرد.

خبر انتشار اولین نسخه از این بازی دقایقی پیش به طور رسمی در انجمن سوپرسل اعلام شد که به همراه این خبر یک ویدئو از نمای بازی نیز منتشر شد.



ادامه مطلب

[ سه شنبه 6 بهمن 1394 ] [ 16:37 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 772 ] [ نظرات () ]
آپدیت جدید کلش اف کلنز 6 بهمن ماه 94

 

 

دانلود بازی Clash of Clans – ورژن جدید کلش اف کلنز

 بازی آنلاین جنگ قبیله ها – بازی کلش اف کلنز 

 آپدیت جدید 6 بهمن 94 

 

 

بازی‌های آنلاین مدت زیادی است که توانسته‌اند عده‌ی زیادی را به خود جذب کنند و روزانه افراد زیادی به انجام این بازی‌ها مشغول می‌شوند. در بین بازی‌های آنلاین بازی‌های استراتژیک محبوبیت بیشتری دارند و تاکنون بازی‌های ایرانی و غیرایرانی زیادی در فضای وب طراحی شده اند. با گسترش گوشی‌های هوشمند این بازی‌های آنلاین توانستند خیلی سریع جای خود را در اسمارت فون‌ها باز کنند و رقابت سختی را بر سر جذب مخاطبین خود آغاز کنند. یکی از این بازی‌های جذاب و زیبا clash of clans نام دارد. این بازی که سبک استراتژیک دارد برای سیستم عامل‌های ios و android عرضه شده است. میلیون‌ها نفر روزانه در سراسر دنیا به انجام این بازی مشغولند و به نبرد با یکدیگر می‌پردازند

 

برای دانلود کلش آف کلنز  بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...


ادامه مطلب

[ سه شنبه 6 بهمن 1394 ] [ 16:32 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 859 ] [ نظرات () ]
دانلود کلش ورژن ۷.۶۵ (۱۰ اردیبهشت)

دانلود کلش ورژن ۷.۶۵ (۱۰ اردیبهشت)

اینم برای دوستانی که بازیشون سیو هستش و نمیتونن بازی رو از گوگل پلی بدلیل فیلتر بودن بگیرن … دانلود مستقیم خدمت شما : دوستانی که بازیشون رو سیو نکردن ، به هیچ وجه از روش دانلود و نصب فایل استفاده کنن . چون سیو بازیشون پاک میشه : برای این عزیزان فقط پیشنهاد میکنیم […]

 

ادامه مطلب

[ جمعه 11 ارديبهشت 1394 ] [ 10:45 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 253 ] [ نظرات () ]
دو مورد جالب در بازی کلش
نحوه رسیدن به لیگ قهرمانان

دو مورد جالب در بازی کلش

به این مطلب امتیاز دهیددوستان اکنون که بازی رو انجام میدیم از روزی که شروع تا الان این موارد در بازی بوده و هست. ۱-مورد اول دیدین که وقتی که کارگرتون بیکاره وقتی که ساختمونش رو برمیدارین زیرش خوابیده. خوب حالا ساختمونش رو بردارین برید رو گزینه edit مال گوشه راست برای نقشه برید رو نقشه فعلی و بدون هیچ ...

ادامه مطلب

[ جمعه 4 ارديبهشت 1394 ] [ 10:49 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 306 ] [ نظرات () ]
جم رايگان
جم رایگان

برای اولین بار در وبلاگ خودتون جم رایگان رو اموزش میدم هیج کجا همچین چیزی نیس کپی رایت ممنوع 

جم رایگان

ادامه مطلب

[ جمعه 4 ارديبهشت 1394 ] [ 10:42 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 291 ] [ نظرات () ]
چه اسپلی برای حمله دراگون مناسب است ؟

چه اسپلی برای حمله دراگون مناسب است ؟


در این پست میخواهیم حمله توده ای یا همون دسته ای دراگون رو آموزش بدیم و ببینیم چه اسپلی برای این کار مناسب هست . آیا ۳ اسپل لایتینگ مناسبه و یا ۲ اسپل ریج و ۱ هیل ؟ که البته جواب این سوال اینه که وابسته به مپ دشمنه . در ادامه با ما باشید :

mass-dragon-and-spells

برا ی تان هال ۷ :

از ۳ اسپل لایتینگ(رعد و برق) استفاده کنید 

در تان هال ۷ به دلیل وجود ۲ ضد هوایی ، تخریب یکی از آنها بسیار مفید بوده و تنها چیزی که جای نگرانی برای حمله دراگونی شما وجود داره یک ضد هوایی باقی مانده است . مطمئن باشید فقط ضد هوایی که میتونه در مقابل حمله دراگونی شما مقاومت کنه . شما برای تخریب ضد هوایی سطح ۵ به طلسم رعد و برق سطح ۴ نیاز دارید  . برای استقاده از دراگون ها ، ۲ دراگون با هم از چپ ( ۲ خط قرمز ) ۲ دراگون از راست ( ۲ خط قرمز ) و مابقی دراگونها به همراه نیروهای کلن کستل که شامل بالون یا دراگون هست رو از ناحیه خطوط نارنجی ارسال کنید .

mass-dragons-3-lightning-or-2-rage-1-heal

 

خوب حالا زمانی که در تان هال ۸ هستیم و دشمن دارای ۳ ضد هوایی هست بهتره که از ۲ اسپل ریج و ۱ هیل استفاده کنیم .اما باز هم گاهی اوقات ۳ اسپل رعد و برق بهتره . برای مثال چند مپ رو بررسی میکنیم :

برای مپی همانند مپ زیر که ضد هوایی های اون در لایه خارجی قرار دارند . استفاده از ۳ اسپل لایتینگ مفید تره . و بعد از نابود کردن ضد هوایی ابتدا ۲ دراگون در سمت چپ و راست استفاده میکنیم (خطوط قرمز ) و بعد از لحظاتی از ناحیه خطوط نارنجی بقیه دراگون ها وکلن کستل رو خالی میکنید .

mass-dragons-3-lightning-or-2-rage-1-heal-2

اما در مپی همانند مپ زیر که تمام ضد هوایی ها در مرکز قرار دارند استفاده از ۲ اسپل ریج و ۱ هیل مناسبتر بوده . ابتدا ۲ دراگون از چپ ۲ دراگون از راست برای پاک سازی و لحظاتی بعد بقیه نیروها از وسط بریزید تا دراکون ها به سمت وسط بروند . ابتدا یک اسپل ریج استفاده کنید ، سپس در زمانی که دراگونها زیر حمله ضد هوایی ها قرار گرفت از اسپل هیل خود استفاده کنید و در آخر جایی که بیشتر دراکونها بودند از اسپل ریج استفاده کنید.

mass-dragons-3-lightning-or-2-rage-1-heal-3

امیدوارم این آموزش مفید بوده باشه

با ما باشید در به روزترین مرجع جنگ قبایل – ایران کلش

چه اسپلی برای حمله دراگون مناسب است ؟


 
[ جمعه 4 ارديبهشت 1394 ] [ 10:33 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 296 ] [ نظرات () ]
آخرین مطالب
sssss (1394/11/19 )
صفحات وب