آموزش رفع مشکل سینک (متصل) نشدن اکانت کلش اف کلنز به گوگل


11 آموزش رفع مشکل سینک (متصل) نشدن اکانت کلش اف کلنز به گوگل

 

خیلی از ایمیل ها یا نظرات یا پیام های درون مسنجرها که دریافت میکنیم شکایت از سینک نشدن اکانت به گوگل پلاس دارند

برای مثال عمده نظرات یا پیام ها به شرح زیر میباشد

سلام اکانتم به گوگل سینک میشه ولی هنوز روی Dissconected قرمز مونده

چراااااا اکانتم سینک نمیشه

سلام من اکانتم قبلا سینک میشد الان مشکل داره سینک نمیشه

و …

دوستان همینطور که خوده بنده با این مشکل مواجه بودم شما باید نرم افزار های Google play Service / Gmail / Google Plus  را در موبایل خود

نصب کنید و به اخرین ورژن  ارتقاء بدهید

برای مثال مورد داشتیم اکانتش سینک میشد و پیام خوش امدید هم توسط بازی دریافت میکرد ولی گزینه Google+ Sign in هنوز قرمزه و وصل نشده

ولی پس از اپدیت نرم افزار های ذکر شده به اخرین ورژن ارائه شده مشکلشون برطرف شده بود

امیدوارم با ارتقاء این نرم افزار ها مشکلتون بر طرف شود

برای دانلود یا اپدیت 3 نرم افزار برای اندروید به لینک های زیر در بازار مراجعه کنید

 نکته مهم : زبان گوشی حتما باید روی انگلیسی باشد بعد وارد بازی شوید (با تشکر از SAEED جهت یاداوری)

دانلود نرم افزار گوگل پلاس

دانلود نرم افزار جیمیل

دانلود نرم افزار گوگل پلی سرویس

 

 

Captedqeure آموزش رفع مشکل سینک (متصل) نشدن اکانت کلش اف کلنز به گوگل

[ 19 ارديبهشت 1394 ] [ 20:42 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 145 ] [ نظرات () ]

قوانین کلن وار clan war در بازی کلش آف کلنز clash of clans

1111

قوانین کلن وار clan war در بازی کلش آف کلنز clash of clans

 

[ 19 ارديبهشت 1394 ] [ 20:42 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 132 ] [ نظرات () ]
دانلود بازی Top Gun Hard Lock برای PC
دانلود بازی Top Gun Hard Lock برای PC

 

دانلود بازی Top Gun Hard Lock برای کامپیوتر

 

Top Gun Hard Lock بازی جدیدی در سبک اکشن جت جنگی می باشد که در سال 2012 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . مبارزات هوایی را در مقیاس بزرگی تجربه خواهید کرد و می توانید همانند فیلم های اکشن به نبردهای هوایی پرداخته و با جدیدترین سلاح ها دشمنان خود را نابود سازید. مبارزات در پهنه هوایی وسیعی با بهترین گرافیک ممکن صورت خواهد گرفت و شما می بایستی در هوا بهترین باشید تا زنده بمانید. در بازی شما 15 ماموریت مختلف را سپری خواهید نمود که هر کدام نیازمند درگیری های نامنظمی بوده و هیجان بالایی را شامل می شود. بازی شامل حالت آنلاین چند نفره بوده و این بخش دارای اعتیاد بسیاری می باشد که شما را مجذوب خواهد کرد و قابلیت بازی تا 16 نفر را دارا می باشد.

بازی از خشونت های بالایی برخوردار می باشد و شامل مانورهای هوایی مهیج و بخش های آموزشی می باشد. می تواند رقابت های چند نفره خود را در بخش آنلاین ترتیب بوده و چالش مهیجی را رقم بزنید. امکان ارتقا هواپیما نیز وجود داشته و می توانید با سفارشی سازی آنها و نصب مسلسل های پیشرفته شانس پیروزی خود را افزایش دهید. هم اکنون می توانید بازی Top Gun Hard Lock را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

[ 19 ارديبهشت 1394 ] [ 20:33 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 125 ] [ نظرات () ]
دانلود بازی Total War ATTILA INTERNAL برای PC
دانلود بازی Total War ATTILA INTERNAL برای PC

 

دانلود بازی Total War ATTILA INTERNAL برای کامپیوتر

 | نسخه Reloaded |

 

Total War ATTILA INTERNAL بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط Creative Assembly ساخته و توسط SEGA برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . قحطی و بیماری در دوران جنگ شیوع پیدا کرده است و نیازمند یک برنامه برای کنترل این مشکلات می باشد. قدرت های بزرگ در حال شکل گیری هستند و عوامل و میزان مبتلایان به این بیماری ها پیوسته در حال افزایش هستند. شما در این بازی با استفاده از تاکتیک های مدرن جنگی می بایست زمان را کنترل کرده و آشفتگی را که از آن به عنوان آخرالزمان یاد می شود را سامان بخشید. ظلم و ستم بسیار افزایش یافته و دوران پادشاهی دوباره شکل گرفته است. تلاش برای بقا بوده و چالش های متعددی شکل گرفته است.

شروع افسانه ای خود را در نقطه ای دورافتاده آغاز کنید و با آموزش های شکل گرفته به دوران جنگ کوچ کنید. جدیدترین سلاح های جنگی در اختیارتان خواهد بود و می توانید نیروهای خود را هدایت کرده و در جنگ های باورنکردنی و گسترده نیز شرکت کنید. هم اکنون می توانید بازی Total War ATTILA INTERNAL را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

[ 19 ارديبهشت 1394 ] [ 20:33 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 142 ] [ نظرات () ]
دانلود بازی Zombie Army Trilogy برای PC
دانلود بازی Zombie Army Trilogy برای PC

 

دانلود بازی Zombie Army Trilogy برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم BLACKBOX |

 شامل Sniper Elite Nazi Zombie Army + Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 + نسخه سوم

 

Zombie Army Trilogy بازی جدیدی در سبک اکشن و ترسناک می باشد که در سال 2015 توسط Rebellion ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . با یک سری تیراندازی با موضوعیت آخرالزمان روبرو هستیم که با حماسه های جدیدی از فصل سوم بازی روایت می شود. داستان این نسخه به حمله مغول ها و گروهی از ترکان مربوط می شود که ارتش زامبی نیز مطئنا در این سری محوریت اصلی داستان بازی خواهد بود. شعله های جنگ جهانی دوم در حال فروکش کردن است و هیتلر در این میان کل اروپا را تهدید می کند. مبارزه برای نجات بشریت در این میان شکل گرفته و حال زامبی ها اصلی ترین تهدید برای این گروه به شمار می آیند.

نبردها در بازی از طریق سه نوع منصربفرد انجام شده و 15 ماموریت در مناطق مختلف اروپا انجام خواهد شد. ریتم بازی به گونه ای است که یکی از شدیدترین چالش هایی می توان در یک بازی ویدئویی انتظار داشت را شاهد خواهیم بود. چهره وحشتناک دشمنان شما شما را ایجاب به استفاده از سلاح های قدرتمندتر کرده و خون مبارزه ای شما را به جوش خواهد آورد. استفاده از سلاح های تخریبی پیشرفته نظیر نظیر اشعه ایکس نیز در قسمت هایی از بازی دیده شده است. هم اکنون می توانید بازی Zombie Army Trilogy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

[ 19 ارديبهشت 1394 ] [ 20:33 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 164 ] [ نظرات () ]
دانلود بازی Disney Winnie the Pooh برای PC
دانلود بازی Disney Winnie the Pooh برای PC

 

دانلود بازی Disney Winnie the Pooh برای کامپیوتر

 

Disney Winnie the Pooh بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Disney Interactive ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . نام یک بازی براساس کارتونی با همین نام می باشد که بر اساس کتاب تعاملی متمرکز بر روی همین موضوع پو و دوستانش شکل گیری شده است. محوریت بازی براساس داستان سرایی و مناسب محتوای آموزشی برای کودکان می باشد. با فصل به فصل پیش رفته و هر قسمت آن شامل داستان جدیدی خواهد بود که به بازیخور این امکان را می دهد تا به برقراری ارتباط با شخصیت های بازی از طریق مینی بازی صورت گرفته بپردازد.

پس از پایان از مرحله نیز پاداشی به شما تعلق خواهد گرفت. بازی دارای محیطی رنگی و شاد مناسب کودکان می باشد و می توان از آن به عنوان یک بازی مناسب برای سنین کودکان یاد کرد. هم اکنون می توانید بازی Disney Winnie the Pooh را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

[ 19 ارديبهشت 1394 ] [ 20:33 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 193 ] [ نظرات () ]
دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 – بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون
دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 - بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون

 

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای کامپیوتر

 | بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون |

| آپدیت 1.16.2 بازی اضافه شد … |

 

Euro Truck Simulator 2 یک بازی جدید در سبک شبیه ساز رانندگی با کامیون است که در سال 2013 توسط شرکت SCS Software ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است .بازی Euro Truck Simulator 2 یک بازی بسیار زیبا و عالی است که برای شبیه سازی کامیون باربری ساخته شده و شما میتوانید تجربه ی باورنکردی با کامیونها را داشته باشید و از رانندگی با آن لذت ببرید .

در بازی Euro Truck Simulator 2 این امکان به شما دارید که همراه ماشینهای سنگین به رانندگی در جاده های بسیار وسیع میان شهرهای مختلف کشورهای اروپایی مانند رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ بپردازید و تجربه بیش از چند صد مایل همراه با ماشینهای سنگین بدست آورید .در این سفرها با وجود محدودیت زمانی و فشاری که وجود دارد  استقامت ، مهارت و سرعت شما سنجیده و افزایش می یابد. پس اگر شما خود را یک راننده حرفه ای میدانید مهارت های خود را در بازی Euro Truck Simulator 2 به چالش بکشید . هم اکنون میتوانید بازی Euro Truck Simulator 2 را به صورت مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

[ 19 ارديبهشت 1394 ] [ 20:33 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 131 ] [ نظرات () ]
دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Iron Fist برای PC
دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Iron Fist برای PC

 

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Iron Fist برای کامپیوتر

| نسخه RELOADED |

 

Men of War Assault Squad 2 Iron Fist بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 توسط Digitalmindsoft ساخته و توسط 1C Company برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . با اولین دی ال سی عنوان محبوب AS2 روبرو هستیم. در این نسخه مبارزات به صورت سوم شخص دنبال شده و سلاح های جدیدتری نیز استفاده شده است. مسابقات چندنفره و آنلاین بازی نیز مثل همیشه از پرطرفدارین بخش های بازی می باشد. در بازی می توانید سلاح های خود را سفارشی سازی کرده و قابلیت های خود را نیز در هر مرحله افزایش دهید.

مبارزه با تانک های دشمن در بازی نمود بیشتری پیدا کرده است و در بخش تکنفره آن نیز شاهد مبارزات بیشتر و گسترده تری خواهیم بود. امتیازات خود را هر چه بیشتر بالا ببرید چرا که می توانید شانس بالاتر در مسابقات داشته و از مهمات جدیدترین بهره ببرید. هم اکنون می توانید بازی Men of War Assault Squad 2 Iron Fist را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

[ 19 ارديبهشت 1394 ] [ 20:33 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 134 ] [ نظرات () ]
دانلود بازی European Ship Simulator برای PC
دانلود بازی European Ship Simulator برای PC

 

دانلود بازی European Ship Simulator برای کامپیوتر

 

European Ship Simulator بازی جدیدی در سبک شبیه سازی شده می باشد که در سال 2015 توسط Excalibur ساخته و توسط Merge Games برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . با کاپیتان کشتی همراه شوید و به بنادر مهم و زیبای اروپا سفری طولانی داشته باشید. شما باید در این بازی زیبای شبیه سازی شده کشتی خود را کنترل کرده و ب عقب و جلو راندن به موقع ا برخورد به سنگ ها و واژگونی اون جلوگیری کنید. امواح را کنترل کرده و در مقابل طوفان های دریایی ایستادگی کنید. باید در مقابل فیزیک واقع گرایانه بازی تحلیل مناسبی داشته باشید تا بتوانید بر کشتی خود چیره شوید.

هشت کشتی مسافرتی و باری در اختیار شما خواهند بود که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. ماموریت های مختلفی به شما سپرده خواهند شد و شما باید به طور دقیق اکتشافات بازی را نجام داده و بتوانید در زمان مناسب خود بازی را تمام کنید. هم اکنون می توانید بازی European Ship Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

[ 19 ارديبهشت 1394 ] [ 20:33 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 118 ] [ نظرات () ]
دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie برای PC
دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie برای PC

 

دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie برای کامپیوتر

| نسخه CODEX |

 

Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 توسط Gamepires ساخته و توسط Iceberg Interactive برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . آخرالزمان فرا رسیده و انسان ها دوباره زنده شده اند. قطعا این می تواند خبر بدی برای بشریت باشد اما نه برای شما. قدرت خود را در مقابل زامبی ها افزایش دهید و از هر راهی می تواند بر آنها غلبه کنید. شما باید نیرویی به مراتب بیشتر از نابودی چند زامبی داشته باشید. مبارزات هیجان انگیز با سلاح های قدرتمند شاکله بازی را تشکیل می دهد. ماشین خود را از بین مسیرهای انحرافی پیش ببرید و از واژگونی انها توسط زامبی ها جلوگیری کنید.

فیزیک بازی منحصربفرد و بسیار سرگرم کننده می باشد. بازی از سبک اکشن مهیجی نیز بهره می برد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در مجموع شما 22 نوع زامبی با سروشکل متفاوت را خواهید دید که به صورت دیوانگان در دنیای مادی قدم بر می دارند. ماشین های سریع در اختیار شما می باشند که می بایست در در سبک دفاع از منطقه و تلاش برای بقا از آنها استفاده کنید. هم اکنون می توانید بازی Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت  دریافت نمایید.

 

 

 

[ 19 ارديبهشت 1394 ] [ 20:33 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 174 ] [ نظرات () ]
آخرین مطالب
sssss (1394/11/19 )
صفحات وب