دانلود بازی Dungeons 2 برای PC

Dungeons 2 یک بازی در سبک استراتژیک می باشد که در تاریخ ۲۴ آپریل برای پلتفرم PC عرضه شده است. پادشاه سیاه چاله ها برگشته است و این بار او واقعا جدی است! در دومین سری از بازی های Dungeon به درخواست های سیری ناپذیر ارباب سیاه چاله ها گوش دهید و با استفاده از هیولاهای جدید به این خواسته ها جامه ی عمل بپوشانید. فرمانروایی بر سایرین امری ساده نبوده و ارباب سیاه چاله ها این بار قصد فرمانروایی بر روی زمین و انسان ها را نیز دارد!

Dungeons 2 PC-CODEX

 

Dungeons 2 pc cover دانلود بازی Dungeons 2 برای PC

 

ادامه مطلب

[ جمعه 4 ارديبهشت 1394 ] [ 12:30 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 315 ] [ نظرات () ]
سیستم مورد نیاز بازی Batman: Arkham Knight منتشر شد

مدتی پیش سیستم مورد نیاز بازی Batman Arkham Knight به صورت رسمی توسط NVIDIA منتشر شد و با مشخصات داده شده، ما یک بازی فوق العاده گرافیکی یا بهینه نشده شاهد میباشیم. این بازی توسط Rockstady ساخته و به ناشری Warner Bros برای 23 ژوئن 2015 برنامه ریزی شده است. داستان این بازی پایانی بر سه گانه ی Arkham میباشد و ما با تم داستانی بسیار تاریک تری مواجه هستیم. دشمن اصلی شما در این بازی Scarecrow میباشد و شما باید بر علیه او به پا خیزید. موتور گرافیکی بازی نسخه ی بازسازی شده ی Unreal Engine 3 میباشد، که در آن تخریب پذیری، کیفیت باران، فریم ریت بازی و فیزیک در آن بسیار بهتر و واقعی تر شده است. این موتور گرافیکی، موتور بهینه میباشد و سازنده ی این بازی آن را آن طور که باید مانند GTA V بهینه نکرد و انتشار یک سیستم بسیار قوی برای این بازی، بهینه نبودن و از طرفی گرافیکی بودن آن را به رخ همه کشید. برای دیدن سیستم مورد نیاز به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

Batman Arkham Knight System Requierements

| حداقل سیستم مورد نیاز، پیشنهادی و سیستم نمایش عالی |

ادامه مطلب

[ جمعه 4 ارديبهشت 1394 ] [ 1:10 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 277 ] [ نظرات () ]
دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC

هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED

|آپدیت Update.v20150418-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 

Mortal Kombat X pc cover small دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC

 

ادامه مطلب

[ پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 ] [ 14:46 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 395 ] [ نظرات () ]
دانلود بازی The Evil Within The Consequence برای PC

The Consequence قسمت دوم DLC بازی The Evil Within که در آن شما کنترل شخصیت همکار مرموز Juli Kidman،Sebastian Castellanos را بر عهده می گیرید، امروز در دسترس قرار گرفت. The Consequenceدرست از جایی که داستان The Assignment به پایان رسید، آغاز می شود و قصد دارد تا به تعدادی از سوالات پیرامون وضعیت و موقعیت Kidman در طی داستان اصلی The Evil Within پاسخ دهد. این DLC با دشمنان جدید، معماهای جدید و ترس های جدید پر شده است. به گفته سازندگان بازی: «The Assignment و The Consequence فرصتی عالی در اختیار طرفداران The Evil Withinقرار می دهد تا اهداف مخفی کاراگاه Kidman و رابطه ی مرموزش با Mobius، گروه سایه واری که تصور می شود پشت اعمال دهشتناک The Evil Withinهستند،کشف کنند.»

The Evil Within The Consequence PC-CODEX

 

The Evil Within The Consequence pc cover small دانلود بازی The Evil Within The Consequence برای PC

ادامه مطلب

[ پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 ] [ 14:42 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 442 ] [ نظرات () ]
دانلود بازی Assassins Creed Chronicles China برای PC

داستان بازی در مورد دختری است به نام Shao Jun که آخرین فرد از اتحاد Assassin's BrotherHood است و اهل چین است. او قصد دارد تا با دشمنانی که Assassin ها را نابود کرده اند مبارزه کند و انتقام خون برادران و خواهران Assassin خود را بگیرد. Shao Jun دارای سلاح های ویژه و مرگباری میباشد مانند Foot Blade که یک نوع چاقوی مخفی است که از جلوی چکمه یا کفش بیرون می آید و همینطور Jian Sword و چند اسلحه ی جدید دیگر. شما باید به مناطق مخلف چین سفر کنید و در نقش Shao Jun انتقام خون Assassin ها را بگیرید و اگر شکست بخورید فرقه ی Assassin's از بین میرود.

Assassins Creed Chronicles China PC-CODEX

|کرک فیکس Crackfix-CODEX به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed Chronicles China pc cover دانلود بازی Assassins Creed Chronicles China برای PC

 

ادامه مطلب

[ پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 ] [ 14:39 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 322 ] [ نظرات () ]
آخرین مطالب
sssss (1394/11/19 )
صفحات وب