نحوه خرید و سوالات متداول

دوستان گرامی :

ممکن است سوالاتی برای شما پیش بیاید ، لذا در زیر سوالات متداولی که در حین خرید انجام میشود را برای شما گذاشته ایم . هر چند که در هر زمان از شبانه روز میتوانید با ما تماس بگیرید لیکن ممکن است موضوعات زیر مفید واقع شود :

سوال : چگونه اطمینان لازم را حاصل کنم ؟

جواب : طبق بند سوم سند تعهد نامه دارندگان نماد اعتماد الکترونیکی ، رعایت اصول مربوط به حفظ محرمانگی اطلاعات و حریم خصوصی مشتریان الزامی میباشد.

پارس بازی موفق به اخذ نماد اعتماد دو ستاره شد .

namad2-2

پارس بازی موفق به گرفتن گواهینامه بین المللی امنیت SSL شد (چی هست اصلا؟)

ssl

شرکت پارس بازی زیر مجموعه ای از شرکت “فناوری اطلاعات ادیب” و با ۷ سال سابقه در زمینه کامپیوتر است . محل شرکت و تلفنهای ثابت در ساعات اداری موجود و رضایت مشتریان ما نه فقط در این سرویس بلکه در خدمات پرداختهای اینترنتی بسیارند . یکی از تخصص های این شرکت پرداخت الکترونیک و توانایی های دیگر این تیم طراحی سایت و نرم افزار موبایل است . همچنین داشتن درگاه پرداخت اینترنتی به منزله احراز هویت دارندگان سایت و ارائه مدارک شناسایی و سند مالکیت محل فعالیت شرکت به بانک مذکور میباشد که خود نیز به اعتبار سایت می افزاید . همچنین بالا بودن رتبه سایت در بین سایتهای اینترنتی ، نشان از سابقه و فعالیت مفید این مجموعه برای دوستان میباشد .یکی دیگر از علامات سایتهای پراعتبار مثل بانکها و موسسات داشتن گواهینامه SSLاست که باعث امنیت و رمزگذاری اطلاعات در تبادل میشود . سایتهای دارنده این گواهینامه با https شروع میشوند و گاها یک قفل در پشت نام سایت آمده است.

آیا سایت از طریق لینک کردن بازی برای من خرید میکند ؟

جواب : خیر ما از طریق لینک کردن خرید نمیکنم و پیشنهاد میکنم به هیچ وجه از سایتهایی که به این روش خرید میکنند خرید نکنید . چون در آینده مشکلاتی برای بازی و اکانت شما پیش خواهد آمد که بسیاری از مشتریان ما به آن واقف اند .

سوال : نحوه خرید چگونه است ؟

جواب : پس از انتخاب محصول و زدن دکمه ‘خرید این محصول’ ، به صفحه پرداخت و مشخصات گیرنده هدایت میشوید ، با پر کردن این اطلاعات ، برای کارشناسان ما اطلاعات شما فرستاده میشود . بعد از پرداخت ، فرمی باز میشود که در آن اطلاعات لازم برای خرید را به کارشناسان ما خواهید داد . پس از ارسال اطلاعات اکانت و بازی شما ، کارشناسان ما با اطلاعات شما از طریق کارتهای اعتباری visa برای شما خرید ارزی انجام میدهند و محصول بعد از پرداخت ارزی ، به اکانت شما اضافه خواهد شد . این پروسه به دست همکاران ما انجام میشود و شما فقط محصول را دریافت میکنید و نیاز به انجام عمل خاصی از سمت شما نمی باشد .

سوال : چقدر پس از پرداخت محصول را تحویل میگیرم :

جواب : معمولا کمتر از یک ساعت

سوال : آیا شما با گیفت کارت خرید میکنید ؟

خیر ، سرویس ما از طریق کارتهای اعتباری visa و master خرید میکند .

سوال : آیا شما برای من اپل آیدی یا gmail میسازید ؟

خیر ، هیچ نیازی به ساخت ایدی جدید نیست .

سوال : من سوالات امنیتی اپل آیدی خود را گم کرده ام ، آیا میتوانم جم یا محصول دیگری بخرم ؟

جواب : بله

سوال : من با سایت آشنایی ندارم و نمیتوانم از سایت شما خرید کنم ، چه باید بکنم ؟

جواب : تنها با یک تماس تلفنی با شماره های مندرج در بخش تماس با ما میتوانید به هر صورتی که تمایل دارید سرویس بگیرید

سوال : من رمز عبورم را در سایت یادم رفته ، چه باید بکنم ؟

جواب : میتوانید در صفحه ورود گزینه (رمز یادم رفته) را بزنید و لینک رمز جدید به ایمیل شما ارسال میشود . اگر این راهم فراموش کردید کافیست یک تماس با پشتیبانی در قسمت تماس با ما داشته باشید و رمز جدید را تلفنی دریافت کنید .

سوال : نحوه قیمت گذاریها چگونه است ؟

معمولا قیمت پکها به قیمت اندازه مبلغ دلار آن و تبدیل آن به تومان ، با درصد کمی کارمزد محاسبه میگردد.

سوال : چرا قیمتها در سایتهای دیگر متفاوت است ؟

روشهای زیادی برای پرداخت ارزی وجود دارد . اما سالم ترین روش پرداخت از طریق کارتهای اعتباری Visa است که در پارس بازی صورت میگیرد . ممکن است شما در سایتی مبلغی پایین تر یا حتی نزدیک به قیمت دلار پیدا کنید ، اما مواظب افراد سودجو نیز باید باشید . گاها خرید از سایت نامعتبر منجر به هک شدن و از دست دادن اکانت شما خواهد شد . روش نادرست دیگری که سایتهای دیگر انجام میدهند خرید از طریق لینک است . در این روش اکانت شما برای همیشه به یک دستگاه دیگر لینک شده و شما همیشه باید از همان سایت خرید کنید و اجازه خرید از سایتهای دیگر از شما صلب میشود . پارس بازی در حکم امانتداری هرگز به روش لینک کردن خرید نمیکند . روش دیگر برای ارزان فروختن محصول ، این است که بعد از پرداخت پول جم به دلار ،  طی نامه ای به پشتیبانی گوگل اعلام میشود که این پرداخت اشتباهی بوده . در این روش ، دلار به حساب شخص ، بازگشت میخورد اما پول به شرکت سوپرسل (سازنده کلش) پرداخت نشده که باعث برداشته شدن جم از روی اکانت بازی بعد از چند روز و یا گاها بلاک شدن اکانت شما میشود. علی ایحال ارائه یک سرویس ۲۴ ساعته از سوی پارس بازی با ۳ شیف همکاری و در نتیجه ۳ همکار و هزینه های پشتیبانی و هاستینگ میبایست سود معقولی داشته باشد . لذا هر ارزانی بی علت نیست . پارس بازی با ۷ سال سابقه در زمینه کامپیوتر و فناوری اطلاعات ، با ارائه کلیه خدمات ارزی درکلیه سایتها و نه فقط بازیها در خدمت شماست .

سایت ارائه خدمات ارزی ما : visa-pay.ir



[ دو شنبه 31 فروردين 1394 ] [ 18:46 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 279 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
sssss (1394/11/19 )